palace, new stuff & spa

Hejhej!
Dålig uppdatering de senaste dagarna menmen.

Skrev i förra inläggat att jag inte skulle gå på Palace men det gjorde jag ändå. Mina kompisar övertalade mig. Glad att de gjorde det för även om det inte var skitkul var det ändå helt okej. Altt gick bra förutom när jag skulle alkoblåsa innan jag gick in. Jag kunde inte. Asså jag fattade ju hur man gjorde osådär men det gick inte den bara pep att jag gjorde fel hela tiden. Aja lite pinsamt blev det men jag lyckades till slut.

Idag har jag varit på stan och 3par trekvarts byxor. Alla från NewYorker. Hoppas på att jag orkar lägga upp bilder sen.

Nu på eftermiddan har jag haft hemma spa. Hårinpackning, fotbad mm. Skit skönt.

Imon börjar skolan. Neeej orakar inte med det. Jag har liksom vant mig vid att vara ledig nu.... Aja Elsa och jga har räknat ut att det är 37 skoldagar kvar till sommarlovet. Bara att hänga i!

Ha det brä
pussokram

Kommentarer
Postat av: cecilia

agnes sa att ni hade jättekul! :D

hehe det är agnes och linnea ;P men tack =)



kram

2009-04-19 @ 20:12:59
URL: http://ceciliala.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

åh vad mysigt med hemma spa :)

2009-04-20 @ 12:15:25
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0