snart lov=)

Hejhej!
Ännu en dag med strålande solsken. Idag har jag gått i skolan till fyra! segt. Sen blev det en liten sväng på stan med Elsa. jag bokade tid för slingning. Ska bli blond den 29/4.

Sen tränade jag på friskis och nu sitter jag här och övar lite på engelska provet till imon.

Tänk att det bara är två dagar kvar till ett 10dagars långt PÅSKLOV!! Så himla underbart det ska bli. Jag ska träna hälsa på lite släktingar, jobba, spela match och hänga med lite kompisar. Så himla gutt att man äntligen kan vara ute på lovet. Tänk egentligen hur längesen vi hade lov med bra väder.

Vad ska ni göra på lovet??

Ha det bra
pussokram

Kommentarer
Postat av: matilda

Sv: Hehe, jo precis :) Du får läsa min blogg fram till 2012 och under OS så ska du allt kunna läsa en hel del om hur det är inne i OSbyn :)

2009-04-07 @ 22:20:18
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0