Hemma o förbannad på SJ

Hejhej!
Nu är jag äntligen hemma från Åre! JJag har haft det jättebra. Ganska bra väder och jättefint boende. Allt gick bra till vi vaknade på nattåget i morse och trodde att vi om typ 40minuter skulle vara i Alvesta, men nej. Vi hade inte äns kommit till Uppsala!! Tåget blev 4tim o 20min försenat. När vi äntligen kommer till Alvesta så går det inga tåg alls till Kalmar så man får åka buss. Det tar dubbelt så lång tid att åka buss som att åka tåg.
SJ har verkligen problem. Det var en man på bussen som pendlade mellan Öresund och Kalmar och han sa att det var tolfte veckan i rad som han fick åka buss i stället för tåg sista biten hem. Tolfte veckan!!!! Hur jä#la svårt kan det vara att sköta sitt jobb?!

Aja hem kom vi ju ändå tillslut.
Spelade KM nu ikväll. Pojksingel. Förlorade. Lite seg i både ben och huvud. Imorgon ska jag och pappa spela herrdubbel(!)

Nu kollar jag lite på Let´s Dance sen blir det Hjälp.

Ha det bra
pussokram

Kommentarer
Postat av: Sofiia

jhaha, jo verkligen. Nej jag hade det förra veckan men det skulle inte sitta fel med en till vekca, nejnej! :)

2009-02-20 @ 21:35:01
URL: http://sofiiav.blogg.se/
Postat av: Hanna

Oj då. Förstår din irritation.

2009-02-21 @ 15:28:25
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0