straffmyndig

Hehej!
Nu är jag straffmyndig!!!

Igår fyllde jag år och då fick man ju lite grejer. Några böcker och kläder. (oj va kul det låter) Mamma hade typ gjort en klippdocka med mitt huvud och sen gjort kläder till dockan. De kläder som jag skulle få. Så vi gick ut på stan och shoppade. Tyvärr hittade vi inte tenniskor, väska och hoodtröja men en jeanskjol och en bolero blev det. Mkt fint.

Idag har jag tagit tag i Thailandalbum projektet. Gick bra tills jag hade kollat igenom typ 250 bilder och insåg att jag hade typ lika många kvar, då la jag ner. Får fortsätta en annan dag...

Ska nog istället rensa i bokhyllan. Tror nog att det börjar bli dags att slänga lite Små tvilling böcker;)

Ha det bra
pussokram

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: Tack så mkt.

Kram

2009-02-08 @ 18:59:44
URL: http://idaelw.blogg.se/
Postat av: Hanna

Grattis i efterskott. Hoppas födelsedagen var bra<3

2009-02-09 @ 18:30:03
URL: http://hannaisabelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0