bra start på lovet

Hejhej!
I fredags var det skolavslutning. Det började inte så bra eftersom att jag vaknade av att det spöregnade. Nejnejnej. Men det lugnande faktsikt ner sig sen även om det inte var strålande sol precis. Avslutningen var bra fast väldigt kort, kändes nästan lite onödigt att gå dit överhuvudtaget. Med ett djävulskskoskav traskade jag med mina underbara klasskompisar till ett fik. Kuverten med betyg började öppnas men jag ville helst vänta med mina. Tänk om de inte var som jag hoppats då skulle hela dagen vara förstörd. Till slut övertalade Elsa mig att öppna och jag hade inte behövft vara orolig.
Mina betyg åk8:
Sv: MVG
So: MVG
Eng: MVG
Spa: MVG
Id: MVG
Musik: MVG
HK: VG
Ma: VG
No: VG
Slöjd: VG
Bild: VG


Total poäng: 285

Herregud asså jag fattar inte hur jag lyckades med det här. Är så j'vla stolt över mig själv.

Efter fikat gick vi en runda på stan. Köpte ingenting. Det är jättefrustrerande för jag har en massa pengar men alla dessa pengar jag ska jag spara till Brighton. (www.resdagboken.se sök på brighton09)
Vid typ halv två åt jag lunch med min familj och då fick jag en iPod nano. Tacktack mina underbara föräldrar för det.

Dagen avslutates med grillning med kompisarna hemma hos Lovisa=)

Vi ska åka till Frankrike i September. Farmor fick det när hon fyllde år. jag är ju ett litet språkfreak så nu har jag naturligtvis bestämt mig för att lärar mig franska. Wish me luck<3

En annan rolig grej. Mammas kusin i USA ska gifta sig!!!!!! Sista helgen i september är det vigsel i Indiana och vi ska troligtvis åka dit. ÅÅÅ det ska bli kul. Vet att alla säger att det är skitsegt med bröllop men jag tycker ändå att det ska bli kul att äntligen få gå på ett.

Som ni ser mår jag bra just nu och förhoppningarna om att det kommer att bli ett bra sommarlovet håller änsålänge.

Ha det bra
pussokram

Kommentarer
Postat av: Encs

sv: tack för din röst! förlåt om jag svarar lite sent på kommentaren men jag la ner min blogg ett tag.. Men nu är jag på spåret igen!

2009-07-02 @ 16:43:56
URL: http://encs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0