Nya grejer

Hejhej!
Tillbaka från STHLM. Jag hade detbra men jag shoppade väldigt lite. Eller alltså vi gick på stan hela lördaen men jag fick bara med mig 2 grejer hem. Hmm vet inte vrf och ångrar mig verkligen.
Av någon anledning funkar det inte att ladda upp bilderna men jag köpte 1par blåatygskor från DinSko och en skitsnygg tennis tröja/tunnika från min favvo affär Aidas. Asså jag skulle kunnat köpa upp hela tennis avdelningen men det är ju inte precis billigt så det blev bara ett plagg.
Tittade även på ett par bruna pumps på DinSko köpte dem inte men är väldigt sugen. Vi har inte DinSko i Kalmar vilket är välldans synd. Jag tycker dom är väldigt bra. De har mycket snygga skor och till BRA priser. Annars tycker jag att skor är väldigt dyrt jag menar skor är ju lite som accesoarer. Man vill inte ha samma varje dag utan man vill byta lite, man vill ha många par. Hur ska man kunna köpa mer än max 2par skor per säsong om de kostar 600spänn!!!! Skor borde kosta max 300 tycker jag. Någon som håller med mig???

Så nog för den här gången

Ha det bra
pussokram

Kommentarer
Postat av: matilda

stockholm är bästa saker!! :D

2009-03-30 @ 21:25:27
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: rosha

Åhh skor är liiiv. ja älskar snygga skor och skor är värda pengarna man lägger. men ibland kan man tycka att dom borde vara lite billigare ;)

2009-03-30 @ 22:55:46
URL: http://peersianbeauty.blogg.se/
Postat av: Liene

jag bestämmer gränsen på skopris på 400 oftast:) men de snyggaste är ju de som är över 400 tyvärr, enligt mig då som är väldigt kräsen.

2009-03-31 @ 20:56:14
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0