ojojoj

Hejhej!
Shit va längesen jag bloggade. Sorry....
Haft mkt att göra men nu har det lugnat ner sig.

Har sovmorgon till tio idag. Skööönt. Lovade att fixa fram lite NY bilder till vårt projekt arbete i skolan men jag hittar inga. Verkar som om vi har tagit bort dem från datan. Annars så ska jag engna denna sovmorgon åt att måla naglarna, spela piano (jag har skrivit klart min låt!) och plugga lite till NO-labb provet vi har i eftermiddag.


Ikväll ska jag till Lovisa. KUL!!!!

Imorgon ska jag till Trelleborgsslott i Växjö. (vrf trelleborg i växjö?) Vi ska fira min morfar som har fullt 70år!=) En helg på slott blir det med salonger skumma bibliotek och god mat. (vi ska äta anka och gös typ:S)

Våren har ju äntligen kommit!!!! I förrgår invigde jag våroutfiten jihoo! Det är fortfarande svinkallt men det lossas jag inte om...

Hur har ni det?? Också fint väder?

Ha det bra
pussokram

Kommentarer
Postat av: Liene

sv Kul att du tyckte det var snyggt:)

kram

2009-03-24 @ 06:23:21
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0