Slumdog millionarie

Hejhej!
Igår var jag och Elsa och tittade på premiären av Slumdog Millionarie, den som har fått 8 Oscars. Den var jättebra. Väldigt gripande och välgjord. Jag ger den 5 av 5. Tycker dock att boken, Vem vill bli miljadär, som filmen är baserad på var ännu bättre.
Tycker verkligen ni ska se och läsa den här historien!!


Annars så händer det inte så mycket. Ska snart träna lite med Olivia.

Jag har ett problem. Den 4-6 April är det DM i tennis. Samtidigt åker mitt fotbollslag till Tibro på träningsläger. Vilket ska jag välja?? DM i tennis eller träningsläger med fotbollen??

Har verkligen beslutångest. Hjälp mig!!!!

I kväll är det Melodifestivalen!!!! kan inte säga än vilka jag tycker ska gå vidare eftersom jag inte har hört alla låtar men ni kan ge er på att jag kommer komentera alltihop ikväll!

Ha det bra
pussokram

Kommentarer
Postat av: Liene

svårt att man ska välja bland så kula saker:/ men om DM är match så tycker jag du ska välja det och blir det match me dfotbollen nån gång ska du så klart välja det:)



Jag vill iaf att Sarah eller BWO går vidare till final av kvällens andra chansare.

2009-03-07 @ 18:00:42
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0