Studiedag, smoothie & STHLM

Hejhej!
Idag har jag studiedag=) Sista för terminen men det är ju o andra sidan bara 10 vanliga och 8skolveckor kvar!! Shit asså det känns som vi nyss började.

Av någon anledning är jag upp klockan åtta fast jag kan sova hur länge jag vill menmen. Läste ett inlägg på Lienes blogg om en tårta som såg skit god ut och då blev jag väldigt sugen på smoothie så det får nog bli en sån om ett par timmar.


Tänkte träna på friskiss idag men vet inte om det är någon som vill följa med så jag får se.

The big happening idag är såklart att jag, mamma och Sara åker till Stockholm idag!=) Yihoo tjejweekend. Pappa är i Malaga och spelar golf så vi tyckte att vi var värda att få åka till STHLM.
Naturligtvis blir det mycket shopping men vi ska också gå på High School Musical musikalen:/ Och Bolt 3-D:)

Aja ni får läsa mer om resan på söndag när jag kommer hem och titta på de nyinköpta ägodelarna.

Ha det bra
pussokram

Kommentarer
Postat av: hanna

åh smoothie är min drog :D va brukar du har för ingredienser? ;D

2009-03-27 @ 18:40:58
URL: http://hannatalarut.blogg.se/
Postat av: matilda

vältränad är det man ska va! :D

2009-03-27 @ 20:55:49
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0