Vårkläder

Hejhej!
Idag är jag sjuk men jag har trots det varit i skolan. Asså jag är inte jättesjuk. Har ingen feber och så men lite ont i halsen, snorig och hängig.

Nu typ snöar det men jag kom ändå att tanka på hur kul det är när våren kommer och man kan börja använda sina fina vårkläder. I början av våren kommer jag nog att  bära jeanstights (ska inhandlas imon) min killklackskor, tröja, min underbara rosa sjal och min älskling till väska. Sen när det blir ännu varmare blir det naturligtvis tunnikor och klänningar. ÅÅÅ vad jag längtar!!!!

Annars har det inte hänt så mycket idag. Har mest gått runt och sett dassig ut. Trände gjorde jag inte heller.

Nu ska jag nog leta lite klipp på youtube

Ha det bra
pussokram

Kommentarer
Postat av: Sofiia

TACK DU :)

2009-03-02 @ 17:37:58
URL: http://sofiiav.blogg.se/
Postat av: Hanna

Håller med dej, nu är man trött på vinter och all kyla vill bara ha värme och sommar <3

2009-03-03 @ 19:12:21
URL: http://hannaisabelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0