Bränna

Hejhej!
Igår spelade jag fotbollsmatch. Vi vann lätt med 6-0=)
Sen sov Elsa över. Vi var trötta efter matchen och tänkte att vi skulle somna rätt fort men så blev det inte. Tror jag somnade någon gång vid fyra...
Idag har jag solat från klockan halv elva till två. Jag har bränt mig men jag tror det kommer bli brunt. Tyvärr så låg jag likadant hela tiden så jag har rejäla sträck. Not so nice.
Aja har varit och tittat på A-laget oxå. De vann med 7-2. Duktiga Emma gjorde A-lags debut=)

Nu ska jag snart käka grillat och sen blir det Robinson.

Vad har ni för er?

Ha det bra
pussokram

Kommentarer
Postat av: cecilia

sv: mysigt ja :) han bara se dig lite snabbt när jag var vid södra skulle hämta linnea sen var bara Lovisa kvar :P men har varit inne på eran skola nu vet du väldigt fint ;D

2009-05-03 @ 19:36:58
URL: http://ceciliala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0