Fredag

Hejhej!
Har inte bloggat på länge, har inte riktigt haft någon lust men här kommer det ett inlägg.

Fredag idag, skönt. Ska spela match ikväll (fotboll) mot BödaHögby. Först gången som jag ska spela 9-manna hoppas det går bra.
Annars har det inte hänt så mycket idag.
Jag känner att jag är helt övertränad. Inte bra. Så nu har jag bestämt mig för att spela idag, spela en tennismatch imon som jag hoppas på att förlora, träna tennis som vänligt nästa vecka men hoppa över fotbollen. Hoppas mina ben hinner komma ifatt.
Ska till Tabergsdalen (Jönköping) i Kristihimmelfärd och spela tennis. Blir skit kul får vi hoppas. Vad ska ni gör i (på?) Kristihimmelsfärd?

Nej, nu måste jag slå in en present till min lillasyster. Hon fyller tonåring imon.
Grattis till henne!

sorry för de röda ögonen men det går inte att ladda upp bilder som är omgjorda i photoshop

Ha det bra
pussokram

Kommentarer
Postat av: cecilia

tack söt! (:

pengarna är redan lite bättre skulle få 200 hundra av pappa som jag tänker hålla hårt i! eller så hårt som det går xd

hoppas du har det bra! :D



;**

2009-05-15 @ 16:40:09
URL: http://ceciliala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0