tung förlust & Margaretaloppet

Hejhej!
Igår mätte vi serieledarna Norra Tång. Det blev 2-2. Låter ju som ett bra resultat men det sega var att vi släppte in kviteringsmålet i sista minuten=( Aja spelaet var bra och jag gjorde mål på straff=)

Idag sprang jag Margaretaloppet (5km). Gick väl  helt okej. Tiden var bra, 22.58 men det kändes segt i benen. Inte så konstigt kanske med tanke på att jag inte precis har vilat mig i form.

Efter att ha tittat på Champions League finalen, Barcelona vann=) håller jag nu på att städa.

Jag har fixat en resedagbok till mig och Elsa nu men jag tänker inte berätta addressen förrän Elsa har godkänt den.

Ha det bra
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0