Vänner och en trist dag

Hejhej!
Har precis kollat klart på vänner. Faan va bra det är asså. Det är verkligen skrattgaranti!!!!

Annars så har det varit en ganska trist dag idag. Har varit trött och inte haft lust med någonting. Gick ändå rätt bra på träningen där jag också fick ett av mina tre skratt anfall. Tänker inte skriva vad de handlade om. Är man trött så är man, inge kul så här i efterhand.

Stressad över skolan också (vem är inte det). På fredag är det 5 veckor kvar till skolavslutningen. Fattar ni?? bara 5veckor!!!! Helt sjukt. Just nu är jag mest orolig för min deckare. Ska vara klar på måndag. jag är inte ens halv klar och jag kommer dessutom få korta ner den eftersom man bara får skriva 6sidor och jag redan har skrivit 4...
Prov på Sveriges 1800-tal på fredag oxå men det känns ändå rätt lungt.
Nee nu ska jag sluta skriva om mina tråkiga prov och inlämningar. Inte precis det roligaste att läsa om.

Ha det bra
pussokram

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: usch när det blåser är det inte samma sak, men man får hitta skyddplats och äta där om det finns sånt ställe:)

2009-05-05 @ 16:45:14
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: kul att du tyckte de var fina:)

2009-05-05 @ 21:12:47
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0